Voorbereidingen - Reisverslag uit Soest, Nederland van Jessica Kooi - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Soest, Nederland van Jessica Kooi - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

18 Juli 2010 | Nederland, Soest

Hallo allemaal,

Een maand geleden ben ik in Australië geweest, en nu staat de volgende reis al weer op de planning. Ik vertrek morgen voor 10 dagen naar Portugal. We gaan met een grote groep van 14 personen, bestaande uit mijn zusje en haar vriend, mijn vriend, ouders en mijn oom & tante met 6 kids. Ben benieuwd hoe dat gaat.:D Eerst met de bus naar Hilversum en dan met de trein naar Schiphol:D

Voor degene die het leuk vinden om mij te volgen zal ik proberen dit dagboek bij te houden en elke dag een verslagje plaatsen.

Ook voor de evt. foto's die er gemaakt worden heb ik de volgende site aangemaakt:

http://picasaweb.google.nl/home?hl=nl&tab=wq ( hier is wel een g-mailaccount voor nodig om de foto's te bekijken)

XXX Jessica

• 18 Juli 2010 - 13:41

Jochem:

ik weet al hoe het gaat wordt erg leuk daar

• 30 Oktober 2014 - 11:07

Jan Danhoff:

Dag Jessica,

Op deze manier probeer ik je te bereiken.
    Als het goed is ga je met Walther en het G-Team van IJsselmeervogels naar Portugal in maart.
    Gisteren hebben we hierover vergaderd.
    Graag wil ik jouw adresgegevens en een kopie van je ID kaart.
    Ik heb wel je straat , maar geen huisnummer enz.
    We moeten de gegevens hebben voor de vliegtickers. We moeten nu al reserveren.
    Graag ontvang ik het gevraagde.

Je kunt me dit gewoon mailen, alvast bedankt.
    groet, Jan Danhoff (secretaris van G-Team)